همزمان با نشست 30هزارنفری جبهه علمی و فرهنگی اساتید بسیجی سراسر کشور، همایش اساتید بسیجی استان چهارمحال و بختیاری هم در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۰۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سخنران این نشست سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک هفته بسیج، به تبیین اهمیت وظیفه سنگین و رسالت اساتید بسیجی پرداخت.

سردار اکبری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و قتل عام کودکان و زنان بیگناه، اظهار کرد: وظیفه سنگین اساتید بسیجی در حال حاضر شبهه زدایی است.

وی افزود: جهاد تبیین رسالت اساتید بسیجی در هفته بسیج است تا نگذاریم جای حق و باطل عوض شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به رشادت و ایستادگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس مقابل تمام دنیا، برای حفظ انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور ، گفت: 80 سال پیش صهیونیست ها سرزمین فلسطین را اشغال کردند و امروز رزمندگان حماس با الگوگیری از رزمندگان ما برای بازپس گیری سرزمین خود به پا خاسته اند.

وی، ترور اساتید بسیجی دانشمند کشورمان از سوی صهیونیست ها و ایجاد گروه های تکفیری و داعش و برپایی جنگ و ناامنی در منطقه از سوی استکبار جهانی را یادآوری کرد و افزود: اسلام هراسی هدف اصلی دشمنان و استکبار جهانی است .

سردار اکبری تأکید کرد: دنیا در حال شکل گیری جدیدی است و هرکشوری برای داشتن سهم خود باید قوی باشد و ما هم بنا به فرمایشات حضرت آقا که فرمودند به قله نزدیک شده ایم، خستگی ممنوع است و باید در عرصه های مختلف ازجمله علمی در رتبه بالایی باشیم، هرچند نسبت به گذشته رشد بسیار زیادی داریم و در بسیاری از زمینه ها رتبه تک رقمی در دنیا داریم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: امام راحل بزرگ ترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا را با آینده نگری تشکیل دادند و امروز مظلومین دنیا از بسیجیان ما الگو می گیرند و بسیج امروز فرا مرزی شده است.

 دکتر احمدرضا بسیج هم در حاشیه این نشست،گفت: امروز 30 هزار استاد بسیجی دانشگاه های سراسر کشور در هر استانی در دانشگاهِ متمرکز جمع شده اند؛ هم به خاطر گرامیداشت هفته بسیج و هم آمادگی برای تشکیل جبهه علمی و فرهنگی خصوصا در شرایط فعلی جامعه که طوفان الاقصی یکی بحث فرهنگی بسیار عمیقی در جهان ایجاد کرده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید  استان چهارمحال و بختیاری، افزود: خوشبختانه اقبال مردم به فهم حقایق و محکومیت رژیم صهیونیستی در پیش است؛ بنابراین اساتید جمع شده اند ان شاءالله بتوانند یک قدمی در راستای تحقق اهداف اسلامی در جهان بردارند.

گفتنی است؛  بعد از این برنامه اساتید بسیجی در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه، تا گلزار شهدای گمنام  دانشگاه شهرکرد راهپیمایی  و به مقام والای اسوه های ایثار و مقاومت ادای احترام کردند.

قرائت بیانیه پایانی نشست 30هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی اساتید بسیجی سراسر کشور و همچنین رونمایی از جلد سوم کتاب محبوبان و نامحبوبان خدا که تفسیر موضوعی قرآن (به قلم دکتر احمدرضا بسیج) می باشد، از دیگر بخش های برنامه گردهمایی اساتید بسیجی استان چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات