فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان مهرستان بیماران نیازمند به مناسبت هفته بسیج به‌صورت رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۵۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

علیرضا مبری بنجار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفتگو با شستون بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بهداری دهستان چد از بخش بیرک شهرستان مهرستان بیماران نیازمند در قالب رزمایش جهادگران فاطمیون به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

وی افزود: باتوجه‌به بعد مسافت مردمان بخش بیرک از مرکز شهرستان با همکاری مرکز بهداشت درمان و پزشکان جهادی برنامه‌ریزی شد که در نخستین روز از هفته بسیج این برنامه در دهستان چد بخش بیرک اجرا شود و جمع کثیری از مردم روستاهای هم‌جوار ویزیت رایگان شدند.

ادریس سندکزهی، مدیر شبکه و بهداشت و درمان شهرستان مهرستان ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و عموم مردم گفت: خدا را شاکر هستیم که توانستیم با همکاری بسیج و پزشکان جهادی جهت رفاه حال مردمان بخش بیرک در بهداری دهستان چد ویزیت رایگان برپا نماییم و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج در سه بخش بیرک، آشار و مرکزی شهرستان مهرستان جهت رفاه حال بیماران و مردم گران‌قدر ویزیت رایگان برنامه‌ریزی‌شده که توسط روابط‌عمومی تاریخ و زمان اطلاع‌رسانی خواهد شد و از عموم مردم جهت استفاده از ویزیت رایگان دعوت به عمل می‌آید.

ارسال نظرات