خبرهای داغ:
سردار فدا:

خدمت رسانی بسیجیان در تمام عرصه ها

بسیجیان تمام توان خود را برای خدمت رسانی به میدان آورده اند.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۲۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان در همایش اقتدار بسیج در شهر بهارستان گفت: بسیج از زمان تشکیل شدن کارنامه درخشانی داشته و همواره در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی حرکت کرده و در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، سازندگی، جنگ نرم، مقابله با کرونا، محرومیت زدایی نقش موثر داشته است.

سردار مجتبی فدا با بیان اینکه اقشار بسیج تمام توان خود را برای خدمت رسانی به میدان آورده، افزود: بسبج برای مانع زدایی در تمامی عرصه آماده است.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: غرب تمام ظرفیت‌های خود را برای برای شکست غزه وارد کرد، اما ناکام مانده و تحولات ۴۵ روز گذشته ثابت کرد اسرائیل طبل تو خالی است و حالا در شرایطی قرار گرفته که توانی برای نبرد تن به تن ندارد و با بیمارستان وارد جنگ شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان افزود: عملیات پیچیده طوفان الاقصی هیمنه صهیونیست‌ها را فرو ریخت و غرب دریافته شکست رژیم صهیونیستی به معنای شکست سرمایه داری و لیبرال دموکراسی و به همین دلیل تمام توان خود را به میدان آورده اند.

سردار فدا اضافه کرد: عملیات زمینی. صهیونیست‌ها را زمین گیر کرده تا جایی که ۱۸۰ تانک خود را در یک هفته گذشته از دست دادند و در شهرک‌های اشغالی هم با تعطیلی مراکز تولیدی و آموزشی مواجه هستنذ و مهاجرت روند مهکوس گرفته و امنیت داخلی آنان خدشه دار شده و ده‌ها شهرک هم خالی از سکنه و صهیونیست‌ها جرات برگشت به مناطق اشغالی ندارند.

در پایان این مراسم یگان‌های پیاده، موتوری و خودرویی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار