خبرهای داغ:
شاهرود_ همایش بانوان زینبی به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۲۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج، همایش زینبیون با حضور خواهران بسیجی حوزه‌های بسیج خواهران سپاه ناحیه شاهرود و خانواده شهدا و ایثارگران در حسینیه گلزار شهدای شاهرود به مناسبت هفته بسیج و ولادت حضرت زینب سلام الله علیه و روز پرستار به همت بسیج جامعه زنان برگزار شد.
سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این اجتماع زینبی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، به ویژگی صبر حضرت زینب (س) اشاره کرد و مادران و همسران شهدا را دنباله رو این حضرت بیان کرد و با اشاره به تحولات منطقه و فلسطین و غزه، شهادت زنان و کودکان توسط رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کرد و بر حمایت از مظلومان عالم تاکید کرد.
در این همایش برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا و در پایان با اهدا هدیه از مادران و همسران شهدا و پرستاران بسیجی با حضور فرمانده سپاه استان، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها