خبرهای داغ:
مدیر درمانگاه نصر میانه در گفت و گو با بسیج:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در روستاهای محروم میانه

تبریز- مدیر درمانگاه نصر میانه گفت: اردوهای جهادی پزشکان بسیج با حضور در روستاهای چرن شهر ترک و کلهر شهر ترکمانچای، صدها نفر از مردم این دو روستا را مورد ویزیت رایگان قرار دادند.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۴۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

علی مسعودی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، گفت: این خدمات شامل خدمات دندانپزشکی، پزشکی عمومی، مامایی، تزریقات، بهداشت روان، تست قند و فشار خون می باشد که با بهره‌گیری از پزشکانی مجرب انجام می‌شود.

وی  اظهار داشت: علاوه بر خدمات پزشکی و پیراپزشکی، داروی رایگان نیز در بین بیماران توزیع می‌ شود.

 مسعودی از اجرای برنامه‌ مشابه در کوی مهدیه میانه و همچنین تست عمومی قند و فشار خون در محل اقامه نماز جمعه خبر داد و افزود: درمانگاه نصر سپاه میانه در نظر دارد تا در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، مراجعین به پزشکان عمومی و تخصصی این مرکز درمانی را به صورت رایگان ویزیت نماید.

وی ضمن قدردانی از پزشکان بسیجی شرکت کننده در اردوهای جهادی، متذکر شد: این طرح‌ها با مشارکت بهداری سپاه میانه، بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی صورت گرفته و هدف از آن، رسیدگی به مناطق محروم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

 اردوهای جهادی پزشکان بسیج با حضور در روستاهای چرن شهر ترک و کلهر شهر ترکمانچای، صدها نفر از مردم این دو روستا را مورد ویزیت رایگان قرار دادند.

ارسال نظرات