خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: آزادی فلسطین و غزه دغدغه مردمان آزاده جهان و آزادی مردم بی پناه آن یک مطالبه جهانی است.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۹۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاالله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در نشست خبری با اشاره به وضعیت اسفناک مردم غزه گفت: فلسطین و غزه به دغدغه مردمان آزاده دنیا و آزادی مردم بی پناه آن یک مطالبه جهانی است.

 

 

وی با یک مقایسه تطبیقی میان جنایات دوران فرعون و اسرائیل علیه کودکان غزه گفت: کشتار کودکان و زنان فلسطینی در غزه یک قتل عام است و این تفکری که رژیم صهیونیستی دنبال می کند در هیچ دین و فرهنگی قابل پذیرش نیست.

 

 

 

سرهنگ موسوی،بسیج را یک نعمت الهی دانست که به ایران اسلامی داده شده است و تاکیدکرد:تفکر بسیجی بن بست شکن، عامل پیشرفت و راهگشاست در هر جایی که خلا و بحرانی احساس شود ، بسیج ورود کرده و به کمک مردم شتافته ،آنچنانکه اوج خدمت رسانی بسیجیان را در دوران کرونا مشاهده کرده ایم.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در ادامه سخنانش تشریح برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان شوش پرداخت و گفت: در سال جاری هفته بسیج به شعار محوری بسیج امید ملت ایران مزین شده است و پایگاه ها محور اجرای برنامه هفته بسیج هستند.

 

 

وی اعلام کرد: برای هفته بسیج برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است،اجتماع نمایش اقتدار بسیجیان، نمایشگاه دستاوردها، افتتاح پروژه‌های متعدد محرومیت‌زدایی در راستای امیدآفرینی و جهاد خدمت در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی دیدار با خانواده شهدا، عطر افشانی قبور شهدا ،برگزاری یادواره شهدای محله محور در سطح شهر و روستاها را از دیگر برنامه های این هفته بر شمرد و عنوان کرد: امسال دو پایگاه بسیج از شهرستان شوش به مرحله استانی اسوه راه یافتند.

 

 

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: شهرستان شوش به لحاظ رسانه ای ظرفیت بالقوه ای دارد و تاکنون اصحاب رسانه این شهرستان تلاش کرده اند که در راستای امید آفرینی در جامعه اخبار ها را بازتاب دهند که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها