خبرهای داغ:
حجت الاسلام ذاکری:

رمز اقتدار و ایستادگی ایران شهدا و مادران شهدا هستند

همدان-استاد حوزه علمیه بااشاره به نقش زن در پرورش«حاج قاسم»ها گفت: این مادران شهدا بودند که با جان دل شهیدانی را تربیت کردند که چراغ دل ملت ایران شدن و رمز اقتدار و ایستادگی ایران همین شهدا و مادران شهدا هستند.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۵۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام داود ذاکری در اجتماع «دختران حاج قاسم» که به مناسبت هفته بسیج در نهاوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص سیدالشهدا مقاومت، حاج قاسم و تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: مهم‌ترین خصلت شهدا بی‌تعلقی به دنیا و مبارزه با هوای نفس است چراکه تنها باخدا معامله کردند

وی افزود: یکی از راه‌های رسیدن به اوج انسانیت این است که تعلقات دنیا را رها کرده و در برابر خواسته‌های نفسانی بایستیم و دوباره متولد شویم.

استاد حوزه علمیه گفت: یکی از خصوصیات «حاج قاسم» همین بود که تمایلات نفسانی را رها کرد و به آنچه رضای الهی بود توجه کرد و همین شد که خداوند عزت دنیا و آخرت به او داد و یک ایران را مدیون خود کرد.

وی در ادامه به نقش زن در پرورش «حاج قاسم»ها پرداخت و افزود: این مادران شهدا بودند که با جان دل شهیدانی را تربیت کردند که چراغ دل ملت ایران شدن و رمز اقتدار و ایستادگی ایران همین شهدا و مادران شهدا هستند.

ذاکری گفت: در حال حاضر جریان فمنیستی با ادعای طرفداری از زن، در عین حال به دنبال پایین آوردن ارزش زن است چرا که مدعی هستند ما باید شبیه مردان شویم درحالی که زن آنقدر ارزش و جایگاهش بالا است که نیازی ندارد شبیه کسی شود و زن خود نقش اساسی در پرورش انسان‌های بزرگی همچون شهدا را داشته و دارد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات