همایش جهاد تبیین ویژه معتمدین و نخبگان اقشار بسیج چهارمحال و بختیاری باحضور سردار کفیل مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج مستضعفین کشور در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۴۱۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار فضل الله کفیل گفت: مهمترین فعالیت امسال بسیجیان ادارات، حضور آن‌ها در میز‌های خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه، مساجد و محلات برای بررسی مشکلات مردم و خدمت رسانی مطلوب به اقشار مختلف است.

رئیس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج همچنین گفت: در کشور از مجموع ۱۰۱ هزار گروه اقشار بسیج، ۶۰ درصد از مجموعه‌های اندیشه ورز هستند.

وی افزود: شناسایی نخبگان، استعداد‌های درخشان و پژوهشگران علمی در زمینه‌های مختلف به ویژه پیشبرد اهداف نظام، دستیابی به فن اوری‌های علمی و خدمت رسانی مطلوب به مردم از جمله اهداف تشکیل قشر‌های اندیشه ورز در کشور است.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی و هم افزایی بین اقشار 20گانه بسیج در خدمت رسانی به مردم بعنوان یک نکته بسیار اساسی به تبیین وظایف هیئت های اندیشه ورز و مجامع بسیجیان پرداخت و افزود: نکته بسیار مهم این است که اینها می روند به کشف مسئله می پردازند ، فرآیند حل مسئله را دنبال می کنند و بعد هم پیگیری می کنند با کمک دستگاه های دولتی به مسائل می پردازند.

ارسال نظرات