خبرهای داغ:
دامغان_ سردار علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم شریف شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد. 
کد خبر: ۹۵۵۶۴۷۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

رحمت و رضوان خدا بر بزرگ مرد تاریخ حضرت امام خمینی (ره) که با فرمان تشکیل بسیج روحی تازه در کالبد مجاهدان راه حق دمید و مسیری پر از نور را تا رسیدن به نقطه مبارک ظهور برای بشریت ترسیم نمود.

بسیج در حقیقت تبلور ترکیب اخلاص، مجاهدت، ایثار و ولایت‌پذیری است و همین جوهره، راز پیروزی این تفکر و گسترش روزافزون آن در اقصی نقاط کره خاکی است. 

اکنون با لطف و عنایت خدای متعال، تفکر بسیجی تجلی حداکثری پیدا کرده و در قالب محور مقاومت علیه باطل نه تنها در ایران بلکه در عراق و یمن و سوریه و لبنان و فلسطین و حتی در قلب اروپا و آمریکای شمالی و لاتین تجسد یافته است.

بدون شک این مسیر مبارک که پیوند ناگسستنی با ولایت ائمه اطهار سلام الله علیهم دارد و بنیان‌های خود را از قرآن کریم برگرفته است، در آینده‌ای نه چندان دور منتهی به حاکمیت عدالت و اسلام ناب محمدی بر سرتاسر جهان خواهد شد و آیه مبارکه «وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ» را جامه تحقق خواهد پوشاند.

اینجانب هفته مبارک بسیج را به آحاد مردم عزیز و بسیجی ایران عموماً و به مردم شهیدپرور و حق‌طلب شهرستان دامغان خصوصاً، تهنیت عرض نموده و از خداوند منان مسئلت دارم و به این حقیقت ایمان دارم که روحیه بسیجی و حق‌طلبانه مردم انقلابی شهرستان دامغان به زودی زود، دامغان عزیز را از زیر یوغ بی‌مهری‌ها نجات خواهد داد و آن روز به لطف خدای عادل دور نخواهد بود. ان شاء الله

سردار علی اکبر علیزاده برمی 

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها