استاندار یزد در جلسه شورای اداری یزد: بسیج یک نهاد نظامی نیست؛ بلکه یک تفکری است که در قالب آن می‌توانیم به همه اهداف نظام انقلاب اسلامی دسترسی پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۲۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهران فاطمی صبح امروز در جلسه شورای اداری که با محوریت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) خطاب به بسیجیان جمله‌ای فرموده‌اند ‏که بخش پایانی آن را مسئولان باید موردتوجه قرار دهند.

استاندار یزد ادامه داد: امام خمینی (ره) فرموده‌اند من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولان نظام‏‎ ‎‏اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

وی افزود: آنچه اهمیت دارد، توجه مسئولان به مسئولیت بزرگی که در قبال بسیج بر دوش آن‌ها نهاده شده، است.

مقام مسئول گفت: امام خمینی (ره) در جایی دیگر می‌فرمایند من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشور گرداند؛ چراکه در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.

فاطمی با بیان اینکه این فرموده‌های امام خمینی (ره) نشان از عظمت بسیج دارد، تأکید کرد: اینکه امام خمینی دست‌بوس بسیجیان به‌عنوان پیشگامان رهایی هستند؛ این تعبیر بلند، نشان از بزرگی و شکوه بسیج دارد.

وی تأکید کرد:

مهران فاطمی صبح امروز در جلسه شورای اداری که با محوریت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) خطاب به بسیجیان جمله‌ای فرموده‌اند ‏که بخش پایانی آن را مسئولان باید موردتوجه قرار دهند.

استاندار یزد ادامه داد: امام خمینی(ره) فرموده‌اند من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولان نظام‏‎ ‎‏اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

وی  افزود: آنچه اهمیت دارد، توجه مسئولان به مسئولیت بزرگی که در قبال بسیج بر دوش آن‌ها نهاده شده، است.

مقام مسئول گفت: امام خمینی(ره) در جایی دیگر می‌فرمایند من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشور گرداند؛ چراکه در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.

فاطمی با بیان اینکه این فرموده‌های امام خمینی (ره) نشان از عظمت بسیج دارد، تأکید کرد: اینکه امام خمینی دست‌بوس بسیجیان به‌عنوان پیشگامان رهایی هستند؛ این تعبیر بلند، نشان از بزرگی و شکوه بسیج دارد.

وی تأکید کرد: بسیج یک نهاد نظامی نیست؛ بلکه یک تفکری است که در قالب آن می‌توانیم به همه اهداف نظام انقلاب اسلامی دسترسی پیدا کنیم.

فاطمی یادآور شد: بسیج شجره طیبه است و در هر فصل و زمانه‌ای این شجره نو دستاوردهای جدیدی را دارد و ما بایستی در همه حوزه‌های مختلف با این نهاد مقدس همراهی و همکاری کنیم.

استاندار یزد ضمن تقدیر از مساعدت و همراهی دستگاه‌های مختلف با بسیج، افزود: از همه زحماتی که توسط مجموعه سپاه و بسیج استان در راستای سند اعتلای بسیج  در یک سال گذشته انجام شده، تشکر می‌کنم.



فاطمی یادآور شد: بسیج شجره طیبه است و در هر فصل و زمانه‌ای این شجره نو دستاورد‌های جدیدی را دارد و ما بایستی در همه حوزه‌های مختلف با این نهاد مقدس همراهی و همکاری کنیم.

استاندار یزد ضمن تقدیر از مساعدت و همراهی دستگاه‌های مختلف با بسیج، افزود: از همه زحماتی که توسط مجموعه سپاه و بسیج استان در راستای سند اعتلای بسیج در یک سال گذشته انجام شده، تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات