در سومین روز از هفته بسیج، جمعی از نمایندگان بسیجیان اقشار و محلات شهرستان به همراه فرمانده سپاه شهرستان با امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۹۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ در سومین روز از هفته بسیج با عنوان "بسیج، ولایت باور، انقلابی و تمدن ساز"، به نیابت تجدید میثاق با ولایت، جمعی از نمایندگان بسیجیان اقشار و محلات شهرستان به همراه فرمانده سپاه شهرستان با امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند.

ابتدا سرهنگ نصیری ضمن تبریک هفته مقدس بسیج به ظرفیت‌ها و شاخصه‌های مهم بسیج اشاره نمود و به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بافق پرداخت.

آخرین روز از هفته بسیج مصادف با ارتحال آیت الله بافقی یکی از شاخص‌های بسیجی

سپس حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: پنجم آذرماه، آخرین روز از هفته بسیج با روز ارتحال آیت الله بافقی مصادف شده است؛ که وی یکی از شاخص‌های بسیجی در زمان خود بوده است.

وی بسیج را برخاسته از دغدغه‌های مردم، همدلی، وحدت و انسجام یادآورشد و گفت: بسیجی منتصب به انقلاب و نگهبان انقلاب می‌باشد و این انتصاب برای شما تکلیفی ایجاد کرده؛ تا عملکرد شما در رفتار شخصی بسیجی باشد.

آشنایی با ابزار‌های دفاعی امروز

امام جمعه بافق با بیان اینکه بسیجی باید هر روز، نسبت به آرمان‌های انقلاب به‌روز و با ابزار دفاعی امروزی آشنا شود، بیان کرد: شما نماد یک فرد انقلابی هستید که تمام آرمان‌های انقلاب را پذیرفته و از آن‌ها دفاع می‌کنید و بایستی در هفته بسیج نشان دهید که شما از اقشار مختلف متمایز هستید.

فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی

وی با اشاره به اینکه بسیجی باید مواظب فرهنگ اسلام نیز باشد و شاید هدف اصلی تشکیل بسیج مراقبت از فرهنگ و آرمان‌های اعتقادی اسلام است، گفت: در عصر حاضر اطلاعات خود را نسبت به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی افزایش دهید، دشمن اکنون این دو فرهنگ را جهت خدشه دار کردن هدف قرار گرفته است و ما نباید اجازه دهیم دشمن به اهدف خود برسد.

امروز، عصردفاع نیست فضای مجازی را دریابید

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی به برنامه‌های ضد فرهنگی درحال انتشار در فضای مجازی توسط اسرائیل اشاره داشت و افزود: امروز، عصردفاع نیست و اکنون وظیفه بسیجی این است که فضای مجازی را دست بگیرد.

بزرگترین جهاد، ورود به فضای مجازی

امام‌جمعه بافق بزرگترین جهاد را ورود به فضای مجازی و پاسخ به شبهات دانست و افزود: اگر توانستیم فضای مجازی را مدیریت کنیم، هنر است در غیر این‌صورت قافیه را باخته ایم.

ارسال نظرات