خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

بسیج تداعی‌گر ولایت‌مداری است

همدان-امام جمعه شهرستان بهار گفت: بسیج شعار نیست، شعار او عمل اوست، بسیج تداعی‌گر ولایت‌مداری است.
کد خبر: ۹۵۵۶۶۱۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در دیدار فرماندار شهرستان بهار، فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از رؤسای دستگاه‌های اجرايي و بسیجیان و رزمندگان شهرستان بهار با تبریک هفته بسیج، بسیج را وظیفه شناسی دانست و اظهار کرد: بسیج شعار نیست، شعار او عمل اوست، بسیج تداعی‌گر ولایت‌مداری است.

وی نمونه بارز یک بسیجی را سید حسن نصرالله معرفی و بیان کرد: بسیجی می‌گوید، اگر بدانم رضایت ولی در چیست، تعلل نمی‌کنم و آن را انجام می‌دهم.

امام جمعه شهر بهار با اشاره به خطبه ۱۸۷ نهج البلاغه حضرت علی (ع) ادامه داد: حضرت علی (ع) در این خطبه می‌فرماید «پدر و مادرم فداى كسانى باد كه در آسمان مشهورند و در زمين مجهول»، و بسیجیان هم جزو کسانی هستند که در زمین گمنام و شناخته نشده هستند.

* بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون خوش درخشیده است

فرماندار شهرستان بهار نیز ضمن تبریک هفته بسیج، بر ضرورت و جایگاه اهمیت بسیج تاکید و اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون بسیج خوش درخشیده است؛ دفاع از مقدسات و استکبارستیزی از رویکردهای بسیج است.

مجتبی فیض اللهی گفت: نقش بسیج در راستای تقویت ساختار های درونی و ترویج سبک زندگی ایرانی انکار ناپذیر است چرا که بسیجیان همیشه به مقدسات پایبند هستند.

وی با اشاره به کارکردهای بسیج ادامه داد: بسیج در گفتمان‌های مقدس و ترویج سبک زندگی اسلامی بسیار اثربخش بوده است و فعال کردن منابع غیر فعال با حضور داوطلبانه بسیجیان نیز نمونه‌ای از کارکردهای آن است.

فرماندار شهرستان بهار عنوان کرد: تقویت و توسعه اردوهای جهادی نیز توسط بسیج یکی از اقدام‌های بسیار مهم بوده که بسیج نقش مهمی ایفا کرده است که جای تقدیر و تشکر از این بسيجيان جان بر کف دارد .

وی با اشاره به ضرورت درک الزامات ۴۰ ساله انقلاب بیان کرد: ما طی ۴۴ سال انقلاب به این نتیجه رسیدیم که برای اینکه بتوانیم در مقابل استکبار بایستیم باید همگان و ملت ایران بسیج شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات