به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کلاس سواد رسانه در پایگاه ام البنین سلام الله علیها حوزه شهیده افضل شهرستان مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۶۲۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج ازمهرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کلاس سواد رسانه در پایگاه ام البنین سلام الله علیها حوزه شهیده افضل با سخنرانی خواهر افسانه عقیلا فرمانده حوزه خواهران شهرستان مهرستان برگزار شد.

افسانه عقیلا، فرمانده حوزه شهیده افضل ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: فضای مجازی در عصر حاضر فضایی برای عرض اندام دشمن شده تا به وسیله آن به جوانان ایران ضربه بزنند و البته که هدف آنها نیز از این همه هجمه در فضای مجازی مختل کردن ذهن همین جوانان انقلاب است.


وی در ادامه به سخنان رهبری درباب فضای مجازی اشاره کرده که می فرمایند: "فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است. اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد. هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد." 


وی همچنان افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی بر هر جوان انقلابی واجب است تافضای مجازی را دریابد و با روشنگری از فضای مجازی به نفع انقلاب بهره ببرد.

ارسال نظرات