پایگاه بسیج ادارات شهرستان مهرستان با حضور رئیس و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج، معتمدین و متنفذین،ریش سفیدان، بسیجیان در محل اداره جهاد کشاورزی افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۵۵۶۶۲۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، ناصر دُرازهی، رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان مهرستان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج با پیگیری‌های دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج مبنی بر درخواست کارکنان ادارات شهرستان درخصوص نیاز مبرم پایگاه بسیج ادارات، امروز پایگاه در اداره جهاد کشاورزی افتتاح گردید.

سرگردپاسدارسیدعلیرضا میری بنجار، دبیر ستاد گرامیداشت هفته مبارک بسیج به اهمیت تشکیل پایگاه بسیج ادارات اشاره داشت و گفت: بسیج دریای بی انتهای است و متشکل از چندین قشر که بسیج ادارات یکی از اقشار است و با افتتاح پایگاه بسیج ادارات، قشر کارمندان مهرستان در این پایگاه فعالیت انجام می دهند و باتوجه به پیشنهادات این بزرگواران مکان آن را در اداره جهاد کشاورزی انتخاب و افتتاح کردیم.

عبدالله سپاهی، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان از انتخاب مکان پایگاه در این اداره تشکر کرد و گفت: خداراشاکریم که رئیس و دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج مکان پایگاه را در جهادکشاورزی انتخاب کردند و به ما افتخار این را دادند که توفیق میزبانی بسیجیان عزیز قشر ادارات و کارکنان بزرگوار ادارات را داشته باشیم.

گفتنی است؛پایگاه بسیج ادارات بنام شهید نورایی که از شهداء جهاد کشاورزی است نامگذاری شد.

ارسال نظرات