خبرهای داغ:
سردار کمیل گفت: اگر پشتیبانی از جنگ و کمک های مردمی نبود ما قادر به مقابله با دشمنان نبودیم؛ این پشتیبانی ها سبب شد که عزم رزمندگان برای دفاع و مقابله با دشمنان چند برابر شود.
کد خبر: ۹۵۵۶۶۴۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

مقابله با دشمنان در جنگ تحمیلی به وسیله کمک های مردمی و پشتیبانی آن ها از جنگ میسر گردید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار کمیل فرمانده ارشد لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در همایش «کمی عقب تر از جنگ» که با حضور اعضای ستاد جذب و هدایت کمک های مردمی به جبهه ها در شهرستان گرگان برگزار شد عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس آب، نان و غذا را مدیون مردم بودیم و اگر مردم این ها را تامین نمی کردند قادر به ادامه دادن جنگ نبودیم.
وی افزود: مردم وقتی مشاهده کردند که کشور مورد تجاوز وحشیانه کشورهای غربی قرار گرفته است و دین، سرزمین و ناموس آن ها مورد تجاوز قرار گرفته است علاوه بر کمک های مردمی، به همراه فرزندان خود در جبهه ها حضور یافتند.
کمیل اذعان داشت: اگر پشتیبانی از جنگ و کمک های مردمی نبود ما قادر به مقابله با دشمنان نبودیم؛ این پشتیبانی ها سبب شد که عزم رزمندگان برای دفاع و مقابله با دشمنان چند برابر شود.
فرمانده ارشد لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در ادامه بیان کرد: دشمن شناسی امام خمینی(ره)، از نوع الهی و خدایی بوده است و امام (ره) راهکار ایستادگی در برابر دشمنان را به میدان آمدن مردم و تشکیل بسیج می دانست.
وی ادامه داد: امام(ره) بسیج را مختص کشور ما نمیدانست و آن را بسیج مستضعفین جهانی قلمداد می کرد و امروزه شاهد این موضوع در سراسر دنیا هستیم.
کمیل در پایان تاکید کرد: ما باید به این انقلاب، شهدا و جانبازان آن تعظیم کنیم و مدیون این مردم هستیم که این انقلاب را چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از جنگ پشتیبانی کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار