به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای بخش بنت باحضورمسئولین شهرستان وخانواده های معززشهدا برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۱۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر سرهنگ پاسدار حسین نکوئی فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر گفت: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهداست امروز ما باید قدردان شهدا باشیم ،امروز هرچه داریم به برکت همین جانفشانی‌های مادران پدران و خانواده‌های شهداست.

وی افزود: تقدیم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین علیه السلام درس فداکاری ،وفاداری، از خود گذشتگی ، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

مولوی ایزد پناه امام جمعه اهل سنت بخش بنت شهرستان نیکشهر گفت: بسیج جایگاه بسیار بالایی دارد ،باید این جایگاه حفظ شود، بسیج از بدو تولد انسان به وجود آمده و تا به حال ادامه دارد ولی امام خمینی آن را به شکل یک نهاد مقدس زنده کرد.

وی افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدا ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

این عالم دینی در ادامه بیان کرد: شهدا شمع محفل بشریتند. آری آنان که با رفتنشان به ما درس آزاد آزادگی و غیرت و شجاعت آموختند آنان که مردانه از جان گذشتند تا آسایش و آرامش را به ما هدیه کنند.
مختارمحسن مبارکی بخشداربخش بنت شهرستان نیکشهر گفت: بسی مایه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم تا فانوس روشن ،چراغ راه تبار عاشقان و نویدبخش بشارتی نو باشد همانگونه که امروز نیازمندی بشر به اخلاق و معنویت اسلامی روز افزون است، قشر جوان هم به حاکمیت روح اخلاق و معنویت اسلامی به شدت نیازمند است و این نیازمندی دائمی و همیشگی است.

وی افزود: بسیجی به دنبال آب و خاک نیست زیرا این‌ها مادی‌اند بسیجی به دنبال اجرای عدالت است و اگر ما خود را بسیجی می‌دانیم باید به دنبال عدالت باشیم، بسیجی یعنی ریشه‌دار و ما ثابت کردیم که ریشه داریم و در همه زمینه‌ها حرفی برای گفتن داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار