خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی خبر داد

توزیع ۲۰ سری جهیزیه در همدان به مناسبت هفته بسیج

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین خانواده‌های نیازمند و افتتاح پایگاه شهدای الوند به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۵۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج ۲۰ سری جهیزیه بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال است، گفت: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است که به همت سپاه ناحیه همدان تهیه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه با اشاره به افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای الوند به مناسبت هفته مبارک بسیج، اظهار کرد: بسیج از دل مردم است و فعالیت بسیج در مساجد برای رونق گرفتن بهتر و بیشتر مساجد لازم است.

وی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس ریشه همه امور در مسجد درمان می‌شد امروز هم لازم است با حضور و فعالیت اهالی هر محله در مساجد و پایگاه‌های مقاومت فرهنگ و روحیه مقاومت در مردم زنده و تقویت شود.

 حسینی با بیان اینکه این مراسم با حضور پدر شهید «الهی» به نیابت از خانواده همه شهدا برگزار شد، گفت: در این مراسم حسینی نیاز نیز به عنوان فرمانده پایگاه شهدای الوند همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات