خبرهای داغ:

بسیج ظرفیت عظیم خدمت رسانی به مردم

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت‌های ما در حوزه بسیج با افزایش تهدیدات دشمن، افزایش می‌یابد، گفت: بسیج ظرفیت عظیم خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۵۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی در دیدار بسیجیان استان سمنان با استاندار سمنان به میزبانی سالن جلسات استانداری، ضمن اشاره به ظرفیت‌های بسیج، تاکید کرد: بسیج با ظرفیت‌ها و توانمندی و پتانسیل‌های ارزشمند خود برای مقابله با تمامی تهدیدات دشمن طراحی شده است.
وی با بیان اینکه بسیجیان استان سمنان در بخش‌های مختلف ظرفیت‌های عظیمی دارند که باید به کار گیری شود، افزود: ظرفیت‌های ما در حوزه بسیج با افزایش تهدیدات دشمن، افزایش می‌یابد.
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه امروز ما در برابر هیچ تهدیدی با وجود ظرفیت‌های ارزشمند بسیج، نگرانی و دغدغه‌ای نداریم، ابراز کرد: زمینه تحقق دولت اسلامی طی تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان با مدیریت استاندار در دستور کار است.
شوقانی در ادامه گفت: رویکرد تقویت ظرفیت‌های عمل کننده و استعدادهای فنی و احصای نیازهای جامعه در راستای تولید محصول فناورانه در سایه دولت اسلامی نیز با ایجاد یک ارتباط مستقیم و مستحکم توسط بسیج فراهم می‌شود.

وی همچنین ضمن اشاره به توانمندی‌های بسیجیان بیان کرد: بسیج ظرفیت عظیم خدمت رسانی به مردم استان سمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار