خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد تشکیل بسیج دانشجویی، همزمان با هفته بسیج با حضور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و با تقدیر از خانواده شهید علی اکبر عربی، در دانشکده پردیس فارابی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۰۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

حمیدرضا محمدی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم اظهار داشت: این مراسم بمناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان حماسی رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۷، در دانشگاه قم برگزار شد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا بتوانیم رسالت‌های عظیم امام خمینی(ره) و آن فرمان مهم بسیج را که به ما سپردند، جامه عمل بپوشانیم و متناسب با این فرمان و چندین رسالت اساسی که بر عهده بسیج دانشجویی است را از جمله جلوگیری از عیادی غرب و شرق در دانشگاه‌ها عملی کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تمام این رسالت‌ها را طی سالیان اخیر در یک کلیدواژه اساسی با عنوان جهاد تبیین به جوانان و دانشجویان سپرده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهید علی اکبر عربی تجلیل شد.

شهید علی اکبر عربی متولد تیرماه سال ۱۳۵۵ است و سابقه فرماندهی گردان بیت المقدس لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) قم و همچنین فرماندهی پایگاه بسیج شهید زین الدین (ره) را در کارنامه دارد. وی در هنگام شهادت، جانشین فرمانده گردان ۳ امام حسین (ع) لشکر ۱۷ بود.

وی سرانجام در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ در سوریه حومه حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات