خبرهای داغ:
سرهنگ موسوی خبرداد؛

از برپایی رزمایش جهادگران فاطمی ۳ توسط ۷ هزار جهادگر تا افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ؛ بمناسبت هفته بسیج برنامه های متعدد محرومیت زدایی و رزمایش های خدمت رسانی جهادگران بسیج سازندگی در سطح استان اجرایی می گردد. 
کد خبر: ۹۵۵۶۹۶۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگاران در تشریح برنامه های هفته بسیج اظهار داشت؛ آغاز هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی برای جهادگران بسیج سازندگی خوزستان با وقوع بارندگی، سیل و آبگرفتگی در سطح استان و به ویژه در شهرهای اهواز بندر امام و ماهشهر به شدت و سایر شهرستان ها با تنش کمتر همراه بود و توان جهادگران معطوف به خدمت رسانی به مناطق دچار آبگرفتگی شد.

 

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه ۷۵ گروه جهادی در اهواز و چندین گروه جهادی دیگر در سطح استان اقدام به یاری رساندن به مردم و مناطق درگیر آبگرفتگی کردند گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با بسیج نیروهای جهادی طی روزهای آینده ادامه دارد تا خانه های مردم از آثار سیل و آبگرفتگی ها تخلیه گردد.

 

 

 

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی 

 

وی اضافه کرد: افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و اشتغال و برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، افتتاح منازل مددجویان، افتتاح مدرسه، برپایی رزمایش های کمک مومنانه، اعزام اکیپ پزشکی، برپایی میزخدمت، اعزام گروه دامپزشکی و واکسیناسیون دام از جمله اقدامات در هفته بسیج توسط بسیج سازندگی در سطح استان است.

 

خدمت رسانی به مردم توسط۷ هزار جهادگر

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان 

 

همچنین با اشاره به خدمت رسانی ۷ هزار جهادگر در هفته بسیج  از اجرای رزمایش مشترک جهادگران فاطمی ۳ همزمان با سراسر کشور در تاریخ چهارم آذرماه خبر داد و گفت: این رزمایش در چندین شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد و گروه های جهادی به مناطق محروم اعزام گردیده و کار خدمت رسانی به مردم از اردوهای عمرانی و غیر عمرانی را انجام می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار