امام‌جمعه گناباد گفت: در طول تاریخ هر زمان با تفکر و روحیه بسیجی عمل کردیم از طوفان‌های دشمن علیه نظام سربلند بیرون آمدیم و هر کجا غفلت کردیم ضربه خوردیم .
کد خبر: ۹۵۵۷۱۶۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خرسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام صادقی نسب در دیدار با بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج گناباد که در محل نمازخانه ناحیه مقاومت برگزار شد، ضمن تبریک هفته مبارک بسیج اظهار کرد: عزت نظام اسلامی مرهون روحیه جهادی و تفکر انقلابی است که می‌توان در وجود یک بسیجی به‌صورت کامل مشاهده کرد.

 وی هفته بسیج را فرصت مناسبی برای بازخوانی زندگی امیرالمؤمنین علی (ع) به‌عنوان بسیجی واقعی جهان اسلام عنوان کرد و افزود: حضرت علی (ع) نمونه بارز و کامل شخصیت بسیجی است که تمام وجودش را وقف اسلام کرد.

 صادقی نسب در ادامه با اشاره به ۵ گام رسیدن به تمدن نوین اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب بیان کرد: این گام‌های حیاتی و اساسی شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی است.

 وی ادامه داد: زمانی که نظام اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، تعلیم و جامعه اسلامی برای دیگر کشورها الگو شود تمدن اسلامی شکل می‌گیرد.

 امام‌جمعه گناباد خاطرنشان کرد: دستیابی به تمدن اسلامی جزو آرمان‌های اصلی انقلاب و چشم‌انداز نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه با هم باید تلاش کنیم تا به این قله رفیع دست پیدا کنیم.

 وی تأکید کرد: بسیج و سپاه نقش مؤثری در تحقق گام‌های تمدن نوین اسلامی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها