خبرهای داغ:
در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع صورت گرفت؛

کتاب «بسیج تراز انقلاب اسلامی» رونمایی شد

همزمان با آئین گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه) از کتاب «بسیج تراز انقلاب اسلامی» با حضور معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۱۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

کتاب «بسیج تراز انقلاب اسلامی» رونمایی شد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، آئین رونمایی کتاب «بسیج تراز انقلاب اسلامی» همزمان با گرامیداشت تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه) و در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع با حضور سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ، امیر دریادار «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار «رضا طلایی نیک» معاون توسعه مدیریت، برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع، «محمد کوهی» مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت دفاع و جمعی از مدیران، کارکنان، خانواده شهدا و بسیجیان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالن همایش های حضرت امام علی(علیه‌السلام) برگزار شد.

کتاب «بسیج تراز انقلاب اسلامی» در دو فصل که در آن به منظومه فکری حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) پیرامون شجره طیبه بسیج تهیه و تنظیم شده است.

لازم به ذکر است با توجه به کارکرد وسیع بسیج و حضور اقشار مختلف مردم در این حوزه و اهمیت و نقش بی‌بدیل بسیج، لازم است بسیجیان جان بر کف با مباحث گوناگون پیرامون وظایف، رسالت، مولفه‌های فکری بسیج و بسیجیان آشنا شوند تا زمینه عمل و جلوگیری از تندروی‌ها و کندروی‌ها و نفوس جریانات ناسالم گرفته شود، این کتاب در واقع سعی نموده است با طبقه‌بندی مناسب بیانات امام و رهبری به این نیاز مبرم پاسخ مناسب بدهند.

گفتنی است این کتاب به مقدمه «محمد کوهی» مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و به همت «شهروز ذوالفقاری» و «نیما رساپور» تهیه و تنظیم شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها