مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان البرز:

اردوی جهادی واکسیناسیون دام در روستاهای استان البرز برگزار شد

سرهنگ شماخی ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه اهتمام جهادگران بسیجی نقش مهمی در افزایش محصولات کشاورزی و دامی در استان البرز داشته است، گفت: اردوی جهادی واکسیناسیون دام در روستاهای استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۴۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

سرهنگ پاسدار علی اصغر شماخی مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان البرز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز‌ اظهار داشت: حضور مشاوران، کارشناسان و جهادگران بسیجی جامعه کشاورزی استان البرز نقش بسیار مهمی در افزایش تولید محصولات کشاورزی و دامی، اصلاح الگوهای کاشت، اصلاح روش های آبیاری و‌ کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و دامی داشته است.

اردوی جهادی واکسیناسیون دام در روستاهای استان البرز برگزار شد

وی در ادامه با تشریح برنامه های بسیج جامعه کشاورزی استان البرز در هفته بسیج پرداخت و افزود: اردوی جهادی واکسیناسیون، درمان و مشاوره درباره تغذیه و تولید مثل دام در تعدادی از روستاهای استان البرز اجرایی شد.

مسئول بسیج جامعه کشاورزی با بیان اینکه بیش از پنجاه میلیون تومان هزینه جهت خرید داروی مورد نیاز واکسیناسیون دام صرف شده است، تصریح کرد: با اجرای این طرح ضمن واکسیناسیون رایگان دام های استان البرز از شیوع بیماری های واگیر دار و تلفات دام جلوگیری می شود.

سرهنگ شماخی در ادامه اعزام مربیان و مشاوران کاشت و داشت به مزارع استان البرز جهت آموزش راهکارهای مقابله با سرمازدگی و یخبندان ، کوددهی و غیره را از دیگر برنامه های هفته بسیج جامعه بسیج کشاورزی برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور بسیج در کنار کشاورزان و دامداران در افزایش تولید و بهره وری در استان البرز بسیار موثر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار