خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: در حال حاضر نه تنها انقلاب اسلامی در جای خود باقی مانده است بلکه به مسیر تکامل و پیشرفت خود نیز ادامه می دهد همه این ها به خاطر وجود فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه است
کد خبر: ۹۵۵۷۳۰۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

اخلاص در عمل، بارزترین و بالاترین ویژگی بسیج / تکامل و پیشرفت انقلاب اسلامی به خاطر وجود فرهنگ و تفکر بسیجی است

حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج با اشاره به کلام مشهور امام خمینی(ره) در خصوص بسیج مبنی براینکه «بسیج لشکر مخلص خداست»، افزود: به راستی نیز همین گونه است، به طوری که امروز اخلاص در عمل بارزترین و بالاترین ویژگی بسیج نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا است.

وی بیان کرد: در حال حاضر نه تنها انقلاب اسلامی در جای خود باقی مانده است بلکه به مسیر تکامل و پیشرفت خود نیز ادامه می دهد همه این ها به خاطر وجود فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه است؛ اگر تفکر بسیجی و فداکاری‌ها و رشادت‌های بسیجیان نبود ایران هم نبود.

قاسم پور اذعان داشت: بسیج و بسیجی دارای جایگاه ویژه ای در جامعه اسلامی است و امروز این جایگاه در دیگر کشورهای اسلامی و مسلمان نمود پیدا کرده و به الگویی در بین کشورهای مسلمان منطقه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: هر زمانی بحرانی در کشور به وجود می‌آید بسیج است که با اعتقاد در صحنه حضور دارد و از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کند؛ آنچه باعث ناامیدی دشمن شده وجود بسیجیانی است که با روحیه انقلابی سرباز ولایت هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در پایان تاکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا انتخابات امسال را زیر سوال ببرد بنابراین مردم در همه ی عرصه ها علی الخصوص عرصه انتخابات لازم است حضور داشته باشند چرا که به فرموده امام خمینی (ره) مردم ولی نعمت ما و صاحب اصلی این انقلاب اسلامی هستند که اگر خدای نکرده مردم در صحنه حاضر نباشند این انقلاب با خطرات جدی روبرو می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار