همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، صبحگاه مشترک قوای مسلح و بسیج مردمی خلیل آباد، با حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین، مسئولان اجرایی و بسیجیان سلحشور در جوار مزار سردار شهید حاج محمدطاهری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۳۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد،  فرمانده ناحیه مقاومت خلیل آباد، در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، با اشاره به اینکه در طول جنگ تحمیلی این تفکر بسیجی بود که جنگ را اداره کرد، گفت: بدون‌تردید بسیج نهادی برخاسته از دل مردم است چراکه در تمامی عرصه‌ها حضور دارد.

سرهنگ پاسدار محمدحسن مقدم، با بیان اینکه این نهاد مردمی و انقلابی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، ادامه داد: تاکنون نیز به این ترتیب بوده است و در همه مشکلات و سختی‌ها بسیج با ورود خود حلال مشکلات شد و مردم را یاری نمود.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خصوصا سردار شهید حاج محمد طاهری افزود: مکانی که صبحگاه در آن اجرا می شود مکان مقدسی است و میعادگاه و قدمگاه شهدای کشورمان است.

اجرای حرکات نمایشی توسط گروه رزمی ذوالفقار تربیت بدنی سپاه و بر افراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا و سرکشی از خانواده شهدا پایان‌بخش مراسم صبحگاه امروز بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها