بمناسبت هفته بسیج ۶۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در ملکشاهی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۶۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه ملکشاهی برنامه‌های هفته بسیج را در این شهرستان تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار رسول مرادیانی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: رسانه زبان گویای آحاد جامعه است که این ظرفیت می‌تواند موانع و مشکلات را با مطالبه‌گری درست بر طرف کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت ملکشاهی با بیان اینکه ظرفیت رسانه یک ظرفیت عظیمی برای بیان دستاورد‌های هفته بسیج است که باید این مهم به‌ درستی انجام شود، افزود: مطالبه‌گری و بیان مشکلات و ارائه عملکرد مسئولان می‌تواند در تعالی‌بخشی به اهداف شهرستان می‌تواند مفید باشد.

 

مرادیانی اضافه کرد: هفته بسیج امسال با شعار "بسیج امید ملت ایران" خواهد بود؛ لذا این هفته فرصتی برای بیان عملکرد و دستاورد‌های بسیج و سپاه است که این مهم با اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت اجرایی خواهد شد.

 

وی گفت؛ مهمترین برنامه‌های این هفته؛ تجمع اقشار مختلف بسیج در مصلی نماز جمع، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، حضور در مراسم روز ۵ آذر، سرکشی از خانواده شهدا، یادواره پایگاهی و حوزه‌ای، نشست‌های بصیرتی برای بسیجان ، توزیع بسته‌های معیشتی، اجرای برنامه های ورزشی بومی و همایش پیاده‌روی، رزمایش جهاد خدمت‌رسانی، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاها، دیدار با پیشکسوتان و تجلیل از آنان، ویزیت رایگان برای بسیجیان از عمده برنامه‌های هفته بسیج در ملکشاهی است.

 

مرادیانی تأکید کرد: برگزاری نشست سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اعزام اردوی راهیان نور از دیگر برنامه‌های این هفته است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات