همزمان با هفته مبارک بسیج، سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۴۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان به مناسبت هفته  مبارک بسیج را با هم مطالعه کنیم...

بسمه تعالی

افتخار آفرینی ها ی بی نظیر و بی بدیل و قهرمانه بسیجیان عزیز در هشت سال دفاع مقدس، مشارکت در رشد و توسعه همه جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی، دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و ایران اسلامی، خدمات گسترده در عرصه های مختلف اجتماعی و هزاران خدمت پر افتخار دیگر عزیزان که نشان از تفکر و انقلابی ولایت پذیری بصیرت شجاعت و ایثار و مقاومت و اراده استوار آنان است.

پنج آذر ماه مزین است بنام بسیج و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در آن مقطع حساس جهت صیانت از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم در برابر اسلام آمریکایی تحجر گرایی و التقاط بود.

سنگ بنای این نهاد مقدس بر حکم فقهی دفاع از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم و جهاد در راه خدا بنا شده است .

بسیج میعادگاه تربیت یافتگان اندیشه پاک اسلامی برای دفاع همه جانبه از نظام انقلاب اسلامی و نیل به آرمانهای والای امام امت و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی با نفی همه طاغوت های زمان به سرکردگی آمریکا و اسراییل غاصب و نیز دفاع از مظلومین عالم به ویژه مردم مظلوم و مقتدر غزه دارد.

هفته مبارک بسیج را گرامی میداریم

ارسال نظرات