سردار نظری گفت:مسئولین ما باید مشکلات را با تفکر بسیجی حل نمایند ، چرا که زمانی ما به تمدن نوین اسلامی خواهیم رسید که همه ما تفکر بسیجی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۹۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،

سردار نظری صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کهنوج گفت: نهال این بسیج را حضرت امام (ره) کاشت که در ابتدا یک نهال نوپا بود اما امروز به لطف خداوند به یک درخت تنومند تبدیل شده که یک الگوی موفق برای تمام کشور های دنیا است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: بسیجیان امروز با روحیه جهادی به کمک نهادها آمده اند همانطور که در دفاع مقدس، عرصه های علمی،اقتصادی،اشتغال زایی ،راه سازی و ....ورود پیدا کرده و موفق عمل کردند.

سردار نظری اظهار داشت: مسئولین ما باید تفکر بسیجی مشکلات را حل نمایند چرا که زمانی ما به تمدن نوین اسلامی خواهیم رسید که همه ما تفکر بسیجی داشته و با این تفکر امورات کشور را جلو ببریم.

 

سردار نظری در ادامه اشاره کرد: رژیم صهیونیستی حیوانی امروز با بمب های آمریکایی بیش از 5000 هزار کودک را در فلسطین شهید کردند و این نشان از همان خوی حیوانی بودن این رژیم است.

نظری ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی و شکستی را که برای رژیم غاصب صهیونیستی داشت به فرموده رهبری هیچگاه قابل ترمیم نیست. و این عملیات برگرفته از همان تفکر بسیجی و پاسخ به 75 سال ظلم و تجاوز به کشور مظلوم فلسطین بود.

سردار نظری در پایان گفت:شما بسیجیان باید معنویت و تفکر بسیجی را گسترش دهید چرا که دشمن تمام تسلط خود را برای اذهان و افکار ملت ایران قرار داده است که بحمداالله شکست خواهد خورد.

ارسال نظرات