خبرهای داغ:
سرهنگ هندی ورکانه در گفتگو با بسیج خبر داد

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصاد مقاومتی بهار در هفته بسیج

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: در هفته بسیج چهار طرح عمرانی و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی با حضور مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان و سایر مسؤلین شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۴۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

سرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج با حضور فرماندار شهرستان بهار و سردار فرجی مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان و بخشدار مرکزی و سایر مسؤلین شهرستانی چهار طرح در روستاهای آبرومند و سیمین شهرستان بهار افتتاح شد.

وی افزود: اولین پروژه افتتاحی واحد تولیدی پرورش ماهیان زینتی (آکواریومی) آقای علی احمدی در روستای آبرومند بخش مرکزی شهرستان بهار بود که با وام قرض الحسنه اقتصاد مقاومتی به مبلغ۱۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و هم اکنون نیز به استان خراسان رضوی صادرات دارند .

فرمانده سپاه ناحیه بهار ادامه داد: در راستای بالا بردن سرانه فرهنگی شهرستان اقدامات بسیاری صورت گرفته که یکی از آن را می‌توان ساماندهی و مرمت گلزار مطهر شهدا در سطح شهرستان عنوان کرد که در هفته بسیج پروژه مرمت و باز سازی گلزار شهدای روستای سیمین با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان برای مرمت مزار ۱۱ شهید افتتاح شد.

وی تصریح کرد: ۴۰ باب منزل مسکونی برای نیازمندان با کمک کمیته امداد و بهزیستی در حال ساخت است که یک باب منزل مسکونی ۸۰ متری مددجوی کمیته امداد با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد با مبلغ وامی بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان با حضور مسؤلین شهرستانی افتتاح شد.

هندی‌ورکانه کرد: همچنین کارگاه تولیدی خیاطی با مبلغ وامی بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان قرض الحسنه اقتصاد مقاومتی نیز مورد بهره برداری قرار گرفت که این کارگاه با اشتغال زایی ۹ نفر به صورت مستقیم و ۳ نفر غیر مستقیم و با دریافت سفارشاتی از سوی استان تهران همراه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات