زنجان _ فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سيد الشهداء گفت:امروز جهان اسلام برای حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خواسته است .
کد خبر: ۹۵۵۷۵۴۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

امروز جهان اسلام برای حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خواسته است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛صبح امروز در رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان که همزمان با سراسر کشور در مصلی نماز جمعه زنجان برگزار شد؛سردار محمدتقی اوصانلو، فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سيد الشهداء اظهار داشت: همه شهدایی که برای انقلاب اسلامی جانفشانی کردند همگی همراه و همدل امام (ره ) و انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود:امام (ره) در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کردند وامام(ره) با تدبیر خود دشمنی ابرقدرت‌ها را با انقلاب می‌دید.

سردار اصانلو تصریح کرد:ابرقدرت‌ها تلاش کردند در ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی آن را نابود کنند اما بسیج که تازه تشکیل شده بود با حضور خود در صحنه کودتای آمریکا را خنثی کرد.

 وی با بیان اینکه آمریکا در ۱۸ فروردین سال ۱۳۵۹ اولین تحریم اقتصادی علیه ایران را آغاز کرد ،گفت: دانشجویان پیرو خط امام وقتی لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند دولت بازرگان برای مخالفت استعفا داد.

این مسئول با اشاره به اینکه امام راحل با این همه فشار در آغاز انقلاب اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و فرمان تشکیل بسیج را دادند،افزود:در زمان جنگ دیدیم مردم و زنان بسیجی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک جمهوری اسلامی به دست دشمنان بیفتد.

فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سيد الشهداء گفت:بسیج کنار ارتش و سپاه در مقابل دشمن ایستادگی کرد و امام (ره) فرهنگی را به وجود آورد که ما در جنگ آن فرهنگ را دیدیم؛ فرهنگ مقاومت در خرمشهر ناشی از آن بود و امروز در غزه هم این فرهنگ مقاومت را می‌بینیم که گروه های کوچک در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی جهانی شده است،گفت: امروز به مرحله ای رسیدیم هرچه تحریم ها و مشکلات اقتصادی و اجتماعی بیشتر می شود این لشکر مخلص خدا قوی تر و این فرهنگ در حال گسترش در تمام دنیا است.

سردار ردار اصانلو با اشاره به اینکه امروز شاهد آن هستیم در کشور های اروپایی مردم به خیابان ها آمده اند و برای حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی می کنند و این نشان از بیداری مردم است،افزود: امروز سربازان امام زمان (عج) در حال آماده شدن هستند و شما بسیجیان عزیز سربازان امام عصر عجل الله و افتخار این نظام هستید.

این مسئول با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مقتدرانه در مقابل دشمن ایستاده است،گفت: رزمندگان جهان اسلام جانانه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند و اسرائیل بداند این مقاومت و امکانات و تجهیزات قسمت کوچکی از آمادگی رزمندگان حماس است.

فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سيد الشهداء با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس پایان ناپذیر است،خاطرنشان کرد: امروز جنگ،جنگ فرهنگ،عقاید و اعتقاد و باورها است و دشمن تا زمانی که روحیه بسیجی و جهادی داریم از این جنگ دست نخواهد کشید.

 

ارسال نظرات