فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: خدمات جهادی بسیج امروز در تمام نقاط محروم شهری و روستایی قابل‌مشاهده است و همین امر بسیج را به یک گفتمان و تفکر اصیل انقلابی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۵۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، سرهنگ پاسدار حسین شمس اظهار کرد: اگر امروز توفیق این را داشته‌ایم که کشور اسلامی‌مان و ملت سلحشور آن را از گزند نابکاران و نااهلان تاریخ حفظ کنیم، به یمن حضور گسترده بسیج بوده است.

 وی با استناد به فرموده رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، افزود: رحمت و برکات خداوند شامل بسیج مستضعفان شود که بحق پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.

 شمس ادامه داد: در طول هشت سال دفاع، بسیج آن‌چنان درخشید که به اعتراف دشمنان، قدرتی در بسیج نهفته است که می‌تواند با یکایک ارتش‌های کلاسیک جهانی مقابله کند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد با اشاره به سخنان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام کرد: باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است، چرا که بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، باید هسته‌های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد که این امر در حال حاضر در حال شکل‌گیری است.

وی مطرح کرد: بسیج در راستای جهاد تبیین در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به طور جد ورود کرده و وظیفه خود را طبق فرامین مقام معظم رهبری به شایسته‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها