فرمانده سپاه شهرستان کوهبنان:

دشمن از تفکر و روحیه بسیجی به شدت وحشت دارد

روح الله براهیمی گفت: در سال انتخابات قرار داریم خود و دیگران را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم تا بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم و شاهد ذلت و خواری دشمنان باشیم.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۳۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

همزمان با هفته بسیج جلسه میقات صالحین و نمایش اقتدار بسیجیان کوهبنان در محل مصلای  نماز جمعه مسجد جامع کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسبج کوهبنان گفت: بسیج در زمان‌ پیامبر اکرم (ص)  تولد پیدا کرد و با یارانی همچون مولای متقیان ، سلمان ، ابوذر و .... قوت گرفت و در انقلاب اسلامی بسیج تبلور یافت و جان تازه گرفت تا وظیفه حفظ وحراست از نظام اسلامی را ایفا کند.

وی ابراز داشت: بسیج در همه زمینه ها و عرصه ها فعالیت چشمگیر دارد لذا با ظرفیت بسیج موانع و مشکلات برطرف خواهد شد.

روح الله ابراهیمی افزود: مکتبی و انقلابی بودن،  مردمی بودن ،عاشورایی و دغدغه مند بودن ، 
بصیرت ، خط شکنی، اخلاص ، تبعیت عاشقانه از ولایت ، توسل به ائمه و توکل به خدا ،  دشمن شناسی ، شهادت طلبی، ایثار و مقاومت از ویژگی های بسیجیان است
وی خاطر نشان کرد: در دوران جنگ ، سازندگی ، علم و پژوهش ، در دوران جنگ نرم ، تحکم سازی تمدن نوین اسلامی بسیج میدان دار است
بسیج در خط مقدم خدمت رسانی و الگوی جبهه مقاومت است نیروهای مقاومت در بسیاری از کشورها به برکت بسیج و تفکر بسیجی جان گرفت.

ابراهیمی بیان داشت: در فسلطین حدود ۷۰ سال مردم شاهد ظلم و ستم هستند اما از زمان پیروزی انقلاب علم مبارزه با اسرائیل بدست حضرت امام بلند شد و امروز مقام معظم رهبری از حرکت مردم غزه و مقاومت حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: عملیات اخیر ابهت پوشالی رژیم صهیونستی را در هم شکست لذا این رژیم غاصب به کودک کشی روی آورده است و با نفس مصنوعی خود را سرپا نگه داشته است.

ابراهیمی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری گفت:  اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید لذا شاهدیم که محو شدن این غده سرطانی زودتر از زمان پیش بینی شده محقق خواهد شد که این مهم با تفکر و روحیه بسیجی محقق خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ادامه داد: دشمن از تفکر و روحیه بسیجی به شدت وحشت دارد لذا سال گذشته اغتشاشات را به راه انداخت اما با رهبری های پیامیر گونه مقام معظم رهبری  و حضور بسیجیان اسرائیل بزودی نابود خواهد شد.

وی ابراز داشت: امروز جهاد تبیبن بسیار ضروری است سردار دلها خود را وقف نظام ، انقلاب اسلامی و اهلبیت کرد لذا امروز افتخار و الگوی همگان در جهان است.

ابراهیمی گفت: در سال انتخابات قرار داریم خود و دیگران را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم تا بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم و شاهد ذلت و خواری دشمنان باشیم.

وی ادامه داد: همکاری در آسفالت مسیر غسالخانه ، زیبا سازی حرم شهدای گمنام ، کمک در راستای آزادی زندانیان غیر عمد ، کمک های مومنانه ، برگزاری اردوهای جهادی و‌پزشکی ، توزیع جهیزبه و لوازم منزل ، کمک به امنیت محلات ، تشکیل محلات اسلامی ، همکاری در اجرای طرح نشاط ، کلاس های تقویتی و کنکور ، برگزاری میزهای خدمت ، اجرای پویش نذر خون و.... از جمله خدمات بسیج در شهرستان کوهبنان هستند

ارسال نظرات
آخرین اخبار