خبرهای داغ:
همایش اقتدار بسیجیان و میقات صالحین بسیج شهرستان اسفراین به‌مناسبت هفته بسیج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۶۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ شجاع، مسئول کانون بازنشستگان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی در این همایش گفت: گام اول بسیج از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ بوده است که در آن فاصله یک سال دولت لیبرال، بنی صدر و جریاناتی که قبل از شروع جنگ وجود داشت و با آن وضعیت بسیج تشکیل شد.
وی گفت: اکنون بسیج حافظ انقلاب، حافظ این مردم و آن تهدیدات و همه توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

سرهنگ شجاع افزود: در جنگ تحمیلی بسیج وارد میدان شد که جانانه، مردانه، غیرتمندانه از این آب و خاک دفاع کرد.
وی ادامه داد: گام دوم بسیج از سال ۵۹ تا ۶۷ که جانانه وارد میدان شدند و جان خودشان را برای این انقلاب و این کشور فدا کردند.

سرهنگ شجاع گفت: نام بسیج با خون شهدایی که در سرما و گرمای جبهه‌های حق علیه باطل بر زمین ریخته عجین شده است و خون بسیجیان و شهدا این انقلاب را بیمه کرده و کماکان مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: امروز تفکر بسیجی جهانی شده و از مرزها عبور کرده و به سراسر دنیا منتشر شده است.

 سرهنگ شجاع تصریح کرد: بسیج در امنیت، دفاع، فرهنگ، اقتصاد و خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد و امروز بسیجی باید در تراز انقلاب باشد.

وی افزود: به گفته حضرت امام(ره) بسیج کلید حل مشکلات نظام است و هر جا انقلاب به مشکل و بن بست خورد، بسیج بن بست را شکست وخط شکن بوده است و این تفکر بسیج بوده که در برابر استکبار و استبدادهای خارجی و داخلی ایستاده است.


مسئول کانون بازنشستگان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی افزود: بسیجی برآمده از خود انقلاب ومردم است که بی ادعا، با ایمان و با اخلاص و با همه صداقت برای دفاع از انقلاب آمده است.

وی در پایان گفت: بسیج امروزه در همه عرصه‌ها خوش درخشیده‌اند و با تشکیل قرارگاه‌ها در انجام خدمت‌رسانی به مردم به انجام وظیفه پرداخته و بسیج ریشه در عاشورا و کربلا دارد و در امتداد آنها ادامه مسیر می‌دهد.

 

این همایش با حضور بسیجیان، حلقه‌های صالحین، مسئولین و آحاد مردم اسفراین در مسجد اعظم برگزار و پس از مراسم بسیجیان در نماز جمعه شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها