نسب امیری گفت: حضور امروز بسیجیان در میقات صالحین بیانگر این مهم است که ما همواره در صحنه هستیم و آماده ایم که رهبر مقتدای جهان اسلام حضرت آقا اشاره نمایند
کد خبر: ۹۵۵۷۷۰۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ویژه برنامه میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت در مصلی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

محسن نسب امیری در حاشیه این برنامه، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: امروز شاهد اجتماع حلقه های صالحین تحت عنوان میقات صالحین سپاه ناحیه جیرفت هستیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت افزود: قریب ۱۷۹ پایگاه مقاومت بسیج در سطح حوزه های محلات خواهران و برادران داریم که امروز تقریبا نیمی از این پایگاه ها حضور پیدا کرده اند.

وی بیان کرد: حلقه های صالحین با حضور در این ویژه برنامه، نمونه ای از فعالیت ها و دستاوردهای شان در عرصه های مختلف را به نمایش گذاشته اند.

نسب امیری با اشاره به این که شاهد حضور بسیج در همه صحنه ها هستیم، ابراز کرد: هر کجا که نیاز باشد چه در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش ها آن و چه در خدمت رسانی به مردم بسیج پای کار می آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: از اول انقلاب اسلامی تا به امروز هر جا که انقلاب اسلامی نیاز به دفاع داشته یا با چالشی مواجه شده بسیجیان با آن تفکر الهی و عاشورایی خود حضور پیدا کرده اند و یاری گر دین اسلام و انقلاب اسلامی بوده اند.

وی تصریح کرد: حضور امروز بسیجیان در میقات صالحین بیانگر این مهم است که ما همواره در صحنه هستیم و آماده ایم که رهبر مقتدای جهان اسلام حضرت آقا اشاره نمایند تا ما هم در جبهه مستقیم مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل حاضر شویم.

ارسال نظرات