خبرهای داغ:

۱۲۰ دانش‌آموز دختر باغملکی عازم مناطق دوران دفاع مقدس شدند

به منظور آشنایی با رشادت ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس، ۱۲۰ دانش آموز باغملکی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۶۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، در راستای شناخت هر چه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور آشنایی با رشادت ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس، ۱۲۰ دانش آموز باغملکی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

صبح روز پنج شنبه ۲ آذرماه ۱۴۰۲ اولین گروه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم با حضور صداقتی مدیر آموزش و پرورش، سرهنگ عارف فرمانده سپاه ناحیه باغملک، حجت الاسلام میرسالاری نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه باغملک و جمعی از مسئولین بدرقه و عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
به گزارش خبرگزاری بسیج از باغملک فرمانده سپاه ناحیه باغملک در مراسم آئین بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور گفت: این دانش آموزان با ۳ دستگاه اتوبوس، با هدف آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس و شهادت به مدت 2روز از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.
سرهنگ پاسدار فاضل عارف با اشاره به اهدای بسته‌های فرهنگی به این دانش آموزان قبل از اعزام افزود: اردوی راهیان نور دانش آموزی در قالب درس آمادگی دفاعی دانش آموزان برگزار می‌شود.
وی افزود: این دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی چذابه، شلمچه و فاو بازدید می‌کنند تا با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک در مراسم بدرقه دانش آموزان به مناطق عملیاتی گفت ؛ حضور در این سفر معنوی و معرفتی و زیارت قبور و یادمان‌های شهدا را توفیقی بزرگ دانست.
علی صداقتی به دانش آموزان شرکت کننده در کاروان راهیان نور توصیه کرد از این فرصت با ارزش در راستای تقویت بنیه معنوی و اعتقادی خود حداکثر استفاده را داشته باشند.

لازم به ذکر است که آشنایی دانش آموزان با دوران دفاع مقدس، رشادت‌های رزمندگان اسلام، الگوگیری آن‌ها از سیره عملی و اخلاقی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید از جمله اهداف کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی میباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار