امام جمعه عسلویه:

همه مسئولان با تفکر بسیجی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

امام جمعه عسلویه گفت: انتظار می‌رود که همه مسئولان با تفکر بسیجی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۰۴
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خبه‌های نماز جمعه عسلویه به شخصیت بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت زینب یکی از امام زادگان برجسته و بزرگ و با عظمت است.

 

وی اضافه کرد: حضرت زینب جلوه بر حق مادر بزرگوارش حضرت زهرا است و پای جای پای مادر گذاشته است، نایب الزهرا و تجلی ویژگی‌های حضرت زهرا در عرصه‌های مختلف است.

 

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: تمام خصوصیات یک انسان کامل در وجود این بانوی بزرگوار هویدا است و دارای القابی است که این القاب از بزرگواری و تقدس و معنویت آن حضرت است.

 

وی به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار قهرمانان ورزشی و مدال آوران اشاره کرد و ادامه داد: در فلسطین ضرباتی بر رژیم صهیونیستی وارد آمد و ضربه فنی شد و حماس نه به عنوان دولت و کشور بلکه به عنوان یک گروه مبارز توانست رژیم صهیونیستی با آن همه امکانات را ضربه فنی کند.

 

هاشمی نژاد ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای جبران این شکست در بیمارستان‌ها و مدارس غزه قدرت نمایی می‌کند. کار صهیونیست‌های جنایتکار مثل ورزشکاری است که در میدان شکست خورده و به طرفداران و بازیکنان تیم مقابل فحاشی می‌کند و ضربه می‌زند.

 

وی افزود: یک ارتش بزرگ در برابر یک گروه مبارز شکست خورد الان در بیمارستان اطفال مجروح را به گلوله می‌بندد. رژیم صهیونیستی بداند این ظلم و جنایت بی پاسخ نخواهد ماند و این بمباران‌ها عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه می‌کند.

 

امام جمعه عسلویه با تبریک هفته بسیج افزود: امروز همایش اقتدار و تجدید پیمان با ولایت داشتیم و از همه بسیجیان که در این همایش حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم. بسیج مایه مباهات است و گل سرسبد عرصه جهاد و شهادت است و مایه آبرو و عزت جهان اسلام است.

 

وی اظهار داشت: تفکر بسیج تفکر عاشورا و تفکر اسلام ناب و تفکر بلند انقلاب اسلامی است. کسی که با تفکر بسیج زندگی کند سرافراز در هر دو عالم است. بسیجی دین محور، ولایتمدار و قانون مدار است. امروز بخش عمده‌ای از امنیت کشور مرهون بسیجیان بزرگ و قهرمان است. امروز با فکر بلند بسیج می‌توان دنیا را اداره کرد.

 

هاشمی نژاد افزود: اگر در وجود تک تک مسؤولان ما مسلک بسیج موجود باشد مشکلات کشور بی اثر خواهد شد. بیشتر مشکلات بر می‌گردد به مسؤولانی که تفکر بسیجی و جهادی ندارند..

 

وی تاکید کرد: اگر امروز شاهد شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی مبارزان فلسطینی هستیم این از تفکر بسیج است، این همان صدور انقلاب است. بسیجیان قدر خودشان را بدانند مسؤولان هم قدر بسیجیان را بدانند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار