حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: روحیه بسیجی باعث شد که ما در برابرقدرت های مختلف دنیا پیروز شویم همچنین فرهنگ بسیجی ابعاد مختلفی در عالم پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۱۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد : روحیه و فرهنگ بسیجی ابعاد مختلفی در عالم پیدا کرده است ،  بسیجی هایی که در میدان های مختلف بدون چشم داشتی حضور پیدا کرده و صف شکن بودند . ۲ بار شرق و غرب عالم علیه جبهه حق با یکدیگر متحد شدند ، یکبار زمان بعثت پیامبر اکرم (ص) و بار دیگر در ابتدای پیروزی انقلاب که وقتی جنگ را بر ما تحمیل شد شرق و غرب جهان پشت صدام ایستادند و از او حمایت کردند .  روحیه بسیجی باعث شد که ما بر ابرقدرت های مختلف دنیا پیروز شویم . حضور بسیج در عرصه های مختلف به ما این امکان را داد  که بر زورگویان و مستکبران غلبه پیدا کنیم . امروز جنود شیطان و دنیای کفر هر آنچه که دارد را به میدان آورده است . یک راه بیشتر برای مبارزه با شیطان وجود ندارد آن هم تفکر بسیجی است . رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» هنوز هم خط و خطوط خودشان را نسبت به انقلاب مشخص می‌کنند و از ورزشکارانی که با چفیه موضع خودشان را نسبت به مسائل اعلام کردند و همچنین از خانم ورزشکاری که با فرزند خودش به روی سکوی قهرمانی می‌رود تقدیر می‌کنند .

 حجت الاسلام محمدی ادامه داد : اگر امروز می‌بینیم که در جبهه مقاومت گروهی در مقابل رژیمی که ادعای ارتش چهارم دنیا را داشتن را دارد  ایستادگی می‌کند نشان دهنده زنده بودن تفکر بسیجی است که به لطف امام «ره» بوجود آمد و نسل به نسل رشد پیدا کرد . نظم نوین جهانی در وضعیتی اتفاق می‌افتد که رژیم منحوس صهیونیستی لبه پرتگاه قرار گرفته و تنها اقدامش کشتار زنان و کودکان است .

 امام جمعه شهرستان قدس با قرائت بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب به سخنان خود پایان داد : آن روز که جهان میان شرق و غرب تقسیم شده بود و کسی گمان یک نهضت بزرگ دینی را نمی‌برد  انقلاب اسلامی ایران با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد ، چهارچوب ها را شکست کهنگی کلیشه ها را به رخ دنیا کشید ، دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز عصر جدیدی را اعلام نمود

 

خبرنگار : پریسا کسائی

عکس؛ حسن احمد وند

ارسال نظرات
آخرین اخبار