امام جمعه زابل:

اندیشه و تفکر بسیجی ریشه در تعالیم اسلام دارد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زابل در رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان زابل گفت: اندیشه و تفکر بسیجی ریشه در تعالیم اسلام و عاشورا دارد.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۴۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زابل حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی، امام جمعه زابل در جمع بسیجیان زابل گفت: شاخص‌های یک بسیجی ایمان، اخلاق و روحیه ولایتمداری است ودر همه صحنه‌ها نشان داده است که حضور بسیجیان در تمامی میدان‌های انقلاب پر رنگ بوده است.


وی اظهار داشت امروز جهان اسلام برای ایستادگی در برابر ظلم و ستم ظالمان عالم به تفکر و اندیشه بسیج نیاز دارد.


حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی با اشاره به تحریم استکبار بر علیه کشورمان همه مردم با الهام گرفتن از نهضت عاشورا و قیام سید الشهدا در برابر تحریم دشمنان ایستادگی می کنند وهرگز زیر بار ظلم نمی روند ود در جهاد و ایستادگی با ظالمان عالم هستند.


عزیزی ریشه ها و اندیشه تفکر بسیج را برگرفته از تعالیم اسلام دانست و خاطرنشان کرد فرهنگ و تفکر بسیجی برای دنیا به یک ایده و ضرورت در آمده ودر حال پیاده شدن است و همین موجب می شود که ارزش‌های انقلاب اسلامی که فرموده امام عظیم الشان که ما انقلابمان را به جهان صادر می کنیم صدور انقلاب باهمین تفکر واندیشه در عالم در حال شکل گیری است .


امام جمعه زابل گفت تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف خداوند باری تعالی بوده که بر ملت عزیز ایران اسلامی ارزانی شد بسیج در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب اسلامی خصوصا دوران دفاع مقدس که با ایثار و خلوص و فداکاری‌ و شهادت طلبی بسیجیان کشور و انقلاب را همین تفکر بیمه کرد .


عزیزی خاطر نشان کرد این از معنویت و اخلاص بسیجیان است که امام راحل عظیم الشان فرمودند من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیان محشور شوم چرا که در این دنیا افتخارم این است خود یک بسیجی ام .

ارسال نظرات
آخرین اخبار