به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید خادمیان اظهار کرد: بخش پاسخگویی و میز خدمت به سؤالات مراجعین با ۱ میز ثابت و ۳ میز سیار روزانه پاسخگوی مراجعان است.
او با بیان اینکه میزهای خدمت پاسخگویی در سطح منطقه ۸ ساعت در روز خدمترسانی دارند، ابراز کرد: از مجموع این ۴ میز، ۱ میز در ستاد منطقه و ۳ میز در نواحی تابعه در روز به پاسخگویی به سؤالات مراجعان اختصاص داشته و فعالیت دارند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه شاهرود افزود: بیان راهکار و ارائه طریق مسائل و مشکلات متقاضیان، توسط کارشناسان بخش پاسخگویی منطقه در قالب میز خدمت و تکریم ارباب رجوع انجام میشود.
او با بیان اینکه بخش سامانه هوشمند سوخت در ۸ ماه گذشته حدود ۱۲۰۰ مراجعه کننده (ستاد منطقه و نواحی)، داشته گفت: بخش تأمین و توزیع نیز در بازهی زمانی مشابه حدود ۱۰۰۰ مراجعهکننده داشته که از این حیث بیشترین مراجعات در خصوص این دو واحد میباشد.
لازم به ذکر است منطقه شاهرود دارای ۴ ناحیه؛ گرمسار، سمنان، دامغان و مرکزی میباشد.