نشست مطالبه گری نخبگان و کارگروه‌های محلات اسلامی از مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۶۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، نخستین نشست مطالبه گری کارگروهای محلات اسلامی بمناسبت هفته مبارک بسیج،با حضور نخبگان و اعضای کارگروه‌های محلات اسلامی شهرستان مهرستان از مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سرگرد پاسدار سید علیرضا میری بنجار اظهار کرد: نخستین جلسه مطالبه گری کارگروه‌های محلات اسلامی بمناسبت هفته مبارک بسیج برای مطالبات مردمی توسط اعضای کارگروه‌های با حضور فرماندار و مسئولین برگزار شد و مشکلات شهرستان را مطرح کردند.


وی ادامه داد: مشکلات کمبود فضای آموزی،دبیر و آموزگار،تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمت و وضعیت حقوقی آنها،کمبود پزشک و دارو در شهرستان،وضعیت نابسامان مسیرهای روستایی وسطح شهرستان،راه اندازی مرکز دیالیز از جمله مطالبات این جلسه بودند.


وی همچنین به سایر مطالبات اشاره داشت وافزود: مشکلات افت ولتاژ برق و قطعی آب، روشنایی معابر، استقلال دانشگاه آزاد و ایجاد فضای آموزشی، مبلمان شهری و خیابانها، نظافت عمومی شهر، آسفالت کوچه خیابان‌های شهر، ساماندهی مشاغل کاذب، توزیع عادلانه سوخت اعم از گاز،بنزین و نفت بین مردم از دیگر مطالبات بودند.


این دولت برای رفع مشکلات شهرستان و مطالبات به حق کارگروه‌های محلات اسلامی که نمایندگان مردم هستند از همه توان خود استفاده خواهد کرد.

ناصردُرازهی فرماندار شهرستان در خصوص مطالبات مردم مهرستان گفت: تشکیل چنین کارگروه‌ نوپایی بنام محلات اسلامی که متشکل از نخبگان و جوانان فعال محلات و روستاها می باشد کمک خوبی برای مطالبات مردم است و مسئولین موظف هستند که پیگیر و پاسخگو باشند.


وی ادامه داد: ما و کلیه مدیران دستگاه‌های اداری تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا مشکلات مردم شريف و صبور مهرستان که شایسته بهترين ها هستند برطرف بشود و ان شاءالله بزودی شاهد تحولات‌ خواهیم بود.

درپایان مقرر گردید که مسئولین مشکلات را اولویت بندی و برای پیگیری در کوتاه‌ترین زمان در دستور کار قرار داده و از طريق رسانه‌ها و تریبون‌ها به اطلاع مردم برسانند.

ارسال نظرات