همزمان با هفته بسیج؛

اهدا 100 بسته لوازم التحریر در پویش همکلاسی مهربان در زاهدان

۱۰۰ بسته لوازم التحریر در قالب پویش همکلاسی مهربان توسط بسیجیان در زاهدان توزیع میگردد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۰۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرگرد پاسدار میثم حق نظری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شهریاری گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و با مشارکت گروه جهادی شهید علی احمدی زاهدان ۱۰۰ کیف به همراه لوازم التحریر جهت دانش آموزان نیازمند شناسایی شده به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان تهیه و توزیع می شود.

وی افزود: پویش همکلاسی مهربان در قالب عدالت آموزشی طبق منویات مقام معظم رهبری برای چندمین بار متوالی توسط بسیجیان برگزار می‌شود .

حق نظری بیان کرد: تمام تلاش ما این است که این لوازم التحریر به دست مستحق‌ترین افراد در نقاط مختلف و حاشیه نشین شهر زاهدان برسد.

این مقام مسئول گفت: به منظور حمایت از تحصیل کودکان مستعد بازمانده از تحصیل یا در خطر ترک تحصیل ناشی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی، ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال تهیه و بین دانش آموزان در شهرستان زاهدان توزیع خواهد شد.

سرگرد پاسدار میثم حق نظری درپایان اشاره داشت: این بسته ها شامل کیف ، دفتر، مداد، خودکار،جا مدادی ، خط کش،مداد رنگی و امثال آن بود که به دانش آموزان هدف در حاشیه زاهدان اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار