خبرهای داغ:

تجمع بزرگ بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در شادگان

تجمع بزرگ بسیجیان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)در شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۳۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ جمع زیادی از بسیجیان،مسئولین ادارت، روحانیون، اقشار مختلف مردم به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین دور هم جمع شدند.

 

در این مراسم باشکوه که با قرائت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، ابتدا سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان در مورد مردمی بودن بسیج و فعالیت بسیج در عرصه های مختلف اشاره داشتند و گفتند: مقام معظم رهبری می فرماید: بسیج پاره تن مردم است، بسیج به معنای حضور شجاعانه ، فداکارانه و مخلصانه در تمامی عرصه های مورد نیاز نظام اسلامی و کشور است،  

 

فرحانی افزود: عرصه های فعالیت های بسیج می تواند گاهی در میدان رزم گاهی در سازندگی و پیشرفت، گاهی فرهنگی، گاهی علمی و گاهی اجتماعی باشد ، یعنی حضور بسیج در همه میدان‌ها. 

 

ایشان در ادامه اظهار داشت: امروز با حضور و تجمع بسیجیان و اقشار و صنوف مختلف در این مکان جمع شدیم تا به دشمنان ثابت کنیم که هیچ وقت این اجازه را به انان نمی‌دهیم تابه اهداف پلیدشان برسند. 

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته مبارک بسیج در خصوص اقتدار بسیج مطالبی رو بیان کرد. 

 

گفتنی است: در پایان مراسم با اجرای گروه سرود توسط دانش اموزان و تقدیر و تشکر از بسیجیان نمونه به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار