باهدف پیشگیری و کنترل از بیماری‌های غیر واگیر«طرح ملی کنترل فشارخون بالا و دیابت» مرکزخدمات جامع سلامت شهری و روستایی بَزمان باهمکاری بسیج خواهرا در نماز آدینه این هفته در مسجد جامع اهل تشییع بزمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۶۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر با همت حوزه مقاومت ام ابیها بزمان به مناسبت هفته بسیج در نماز جمعه برنامه غربالگری برگزار گردید .

 نجمه سادات سجادی، فرمانده حوزه ام ابیها بزمان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در راستای بهبود وضعیت سلامت جامعه و باهدف پیشگیری و کنترل از بیماری‌های غیر واگیر«طرح ملی کنترل فشارخون بالا و دیابت» مرکزخدمات جامع سلامت شهری و روستایی بَزمان باهمکاری بسیج خواهرا در نماز آدینه این هفته در مسجد جامع اهل تشییع بزمان برگزار شد.

 سجادی با اشاره به اینکه این طرح اگر به‌درستی انجام شود نتایج خوبی درپی خواهد داشت، اظهار کرد: آگاهی از سطح سلامتی افراد و جامعه و مشخص‌شدن عوارضی که با بازبینی و معاینه به موقع می‌تواند سلامت جسمی افراد را برگرداند از برکات اجرای این طرح است.


• وی در پایان تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف بسیج غربالگری و بیماریابی دیابت و فشارخون، افزایش آگاهی عموم مردم در خصوص این دو بیماری، غربالگری، شناسایی، پیگیری و مراقبت از بیماران با محوریت پزشک خانواده است.

ارسال نظرات