فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: پایگاه‌های مقاومت باید به مشکلات مردم رسیدگی کند، مطالبه مشکلات مردم و محله را بر عهده دارد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۸۴
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت هفته بسیج در منطقه دایی آباد زاهدان، پایگاه مقاومت بسیج به همت ناحیه ویژه سپاه زاهدان افتتاح شد.

محمدرضا نخعی در این مراسم بیان کرد: این خیر و برکات در کشور به برکت مردم است، فرق نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام‌ها این است که مردم در کنار نظام هستند و افتخار مسئولان خدمت به مردم است بزرگ‌ترین جلوه حضور مردم نیز در مجموعه بسیج است.

وی ادامه داد: امروز شهدای مظلوم غزه توسط دژخیمان صهیونیست به شهادت می‌رسند؛ ولی مدعیان حقوق بشر در مقابل این کشتار سکوت کردند و حرفی نمی‌زنند.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: فرزندان غزه و فلسطین از بسیجیان تاسی کردند؛ زیرا بسیج یک الگوی موفق در هشت سال دفاع مقدس بود و این بسیج است که همه شگردها و دسیسه‌های دشمنان را در نطفه خفه کرده است.

وی ادامه داد: امروز مردم فلسطین حماسی را شکل دادند که باعث افتخار اسلام است و در آنجا صهیونیست را زمین‌گیر کردند موفقیت برای مردم غزه و فلسطین خواهد بود.

نخعی تشریح کرد: افتتاح این پایگاه باعث افتخار است؛ زیرا این پایگاه‌های مقاومت به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند و مطالبه مشکلات مردم و محله را بر عهده دارند، غم و مشکل مردم را از خود می‌داند و در شادی و غم مردم نیز شریک هستند.

وی عنوان کرد: همه مسئولان باید در این منطقه حضور پیدا کنند و مردم درد خود را بگویند در این پایگاه باید میز خدمت برگزار شود مسئولان وظیفه دارند در این پایگاه حضور پیدا کنند این مردم شریف‌ترین و نجیب‌ترین مردم هستند همه باید پای‌کار باشند و مشکلات مردم را به چالش بکشند نباید نسبت به مردم کوتاهی کند.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در پایان مطرح کرد: مسئولین اگر غیر از خادمی مردم کاری کند قطعاً خسر الدنیا والاخرت می‌شوند باید جوابگو و پاسخگو مردم باشند امید داریم که با افتتاح این پایگاه در دایی آباد برخی از مشکلات مردم مطالبه و حل شود.

ارسال نظرات