دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان گفت: نخستین نشست مطالبه‌گری نخبگان و کارگروه‌های محلات اسلامی از مسئولین به‌مناسبت هفته مبارک بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۸۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، سید علیرضا میری بنجار در نخستین نشست مطالبه‌گری کارگروهای محلات اسلامی که به مناسبت هفته مبارک بسیج با حضور نخبگان و اعضای کارگروه‌های محلات اسلامی شهرستان مهرستان از مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: مشکلات کمبود فضای آموزشی، دبیر و آموزگار، تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمت و وضعیت حقوقی آنها، کمبود پزشک و دارو در شهرستان، وضعیت نابسامان مسیرهای روستایی وسطح شهرستان،راه اندازی مرکز دیالیز از جمله مطالبات این جلسه بودند.
 
وی همچنین به سایر مطالبات اشاره داشت و افزود: مشکلات افت ولتاژ برق و قطعی آب، روشنایی معابر، استقلال دانشگاه آزاد و ایجاد فضای آموزشی، مبلمان شهری و خیابان‌ها، نظافت عمومی شهر، آسفالت کوچه خیابان‌های شهر، ساماندهی مشاغل کاذب، توزیع عادلانه سوخت اعم از گاز، بنزین و نفت بین مردم از دیگر مطالبات بودند.
 
دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: این دولت برای رفع مشکلات شهرستان و مطالبات به حق کارگروه‌های محلات اسلامی که نمایندگان مردم هستند از همه توان خود استفاده خواهد کرد.
 
ناصردُرازهی، فرماندار شهرستان در خصوص مطالبات مردم مهرستان گفت: تشکیل چنین کارگروه‌ نوپایی به‌نام محلات اسلامی که متشکل از نخبگان و جوانان فعال محلات و روستاها است کمک خوبی برای مطالبات مردم محسوب می‌شود و مسئولین موظف هستند که پیگیر و پاسخگو باشند.
 
وی ادامه داد: ما و کلیه مدیران دستگاه‌های اداری تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا مشکلات مردم شريف و صبور مهرستان که شایسته بهترين‌ها هستند برطرف شود و به‌زودی شاهد تحولات‌ خواهیم بود.
 
درپایان مقرر گردید که مسئولین مشکلات را اولویت بندی و برای پیگیری در کوتاه‌ترین زمان در دستور کار قرار داده و از طريق رسانه‌ها و تریبون‌ها به اطلاع مردم برسانند.
ارسال نظرات