مسئول بسیج رسانه‌ خوزستان با بیان اینکه هدف بسیج رسانه‌ با برگزاری اردوهای راویان پیشرفت پیوند رسانه و صنعت است، گفت: باید در بحث امیدآفرینی و اقداماتی که در حوزه های جهاد خدمت و‌ جهاد تبیین انجام می‌شود را باید روایت کرد تا در مقابل هجمه های معاندین ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۸۰۷۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه استان خوزستان در حاشیه بازدید خبرنگاران از شرکت لوله سازی اهواز که راستای جهاد تبیین و با هدف امیدآفرینی و انتشار دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شرکت،‌‌ انجام شد، اظهار کرد: امروز پنجمین اردوی‌ راویان پیشرفت سازمان بسیج رسانه برگزار شد و باتوجه به هجمه هایی از سوی رسانه های معاند در حوزه صنعت و اقتصاد،  نیاز است که اصحاب رسانه به عنوان سفیر روشنگر در سطح افکار عمومی با آنها مقابله‌ کنند و این دستاوردها را به رشته تحریر درآورند.

 

اردوهای راویان پیشرفت پیوند رسانه و صنعت


وی با بیان اینکه هدف بسیج رسانه‌ با برگزاری اردوهای راویان پیشرفت پیوند رسانه و صنعت است، افزود: باید در بحث امیدآفرینی و اقداماتی که در حوزه های جهاد خدمت و‌ جهاد تبیین انجام می‌شود اطلاع‌رسانی کنیم تا مقابل هجمه های معاندین ایستادگی کنیم.

 

اردوهای راویان پیشرفت پیوند رسانه و صنعت


مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: اردوهای راویان پیشرفت مصداق بارز جهاد تبیین است و ما به عنوان اصحاب رسانه باید به دنبال امیدآفرینی باشیم.

 

اردوهای راویان پیشرفت پیوند رسانه و صنعت


وی تصریح کرد: با ظرفیتی که رسانه‌ها دارند؛ وظیفه‌ داریم اخبار امیدبخش و امیدآفرین در حوزه صنعت را مخابره کنیم و مقابل جنگ ترکیبی، روایت و جنگ شناختی که توسط دشمن‌ علیه ما‌ ایجاد شده بایستیم؛ تا دستاورد های جوانان را در حوزه صنعت به سمع و نظر افکار عمومی برسانیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات