به مناسبت هفته بسیج

نشست بصیرتی وتبیینی درپایگاه خاتم الانبیا باغک جنوبی برگزار شد

محمد میرزایی در نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیا باغک جنوبی گفت:تا وجود تفکر بسیجی در انقلاب وجود داشته باشد این نظام و انقلاب شکست ناپذیر خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۵۸۰۸۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،محمد میرزایی هادی سیاسی استانی در نشست بصیرتی،تبییتی که به مناسبت هفته بسیج در پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیا روستای باغک جنوبی برگزار شد گفت:ازمجموع شاخص‌های تفکر و فرهنگ بسیجی و همچنین کارنامه‌ی عملکرد آن می‌توان استنباط کرد که تفکر و فرهنگ بسیجی، تفکر و فرهنگی نجات‌بخش، فرصت‌ساز و مصونیت‌آفرین است.
‌محمد میرزایی در ادامه افزود:درواقع، تفکر و فرهنگ بسیجی به مثابه یکی از مهمترین ظرفیت‌های درون‌زای کشور، تفکر و فرهنگی موازنه‌ساز در برابر تهاجم‌های ترکیبی دشمن در شرایط امروزی است.
ایشان با اشاره به نقش بسیج درگام اول انقلاب تأکید کرد:بسیجیان در قالب تشکل‌های محله‌محور و مرکزیت مساجد، ضمن ایجاد امنیت و مقابله با ضدانقلاب، انقلاب را از شرایط دشوار مرحله‌ی استقرار نظام عبور دادند.
وی نقش کار ویژه های بسیج در گام دوم انقلاب را گامی تمدن ساز معرفی کرد وتصریح کرد:گام دوم انقلاب اسلامی، گام تمدن‌سازی است؛ به این معنا که در این گام هدف آن است که مقدمات و شرایط لازم برای تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم شود و نظام یک گام به فرایند تحقق اهداف تمدنی خود نزدیک شود.
سخنران این نشست جوان گرایی وجوان پروری را از مهمترین اقدامات بسیج معرفی کرد وگفت:کارویژه‌ی بسیج، در کنار سپاه پاسداران، کمک به حفظ انقلاب و دستارودهای آن در تمامی ابعاد و زمینه‌ها است. به عبارت دیگر، بسیج کارگاه انسان‌سازی عظیمی است که امروزه باید به تربیت و پرورش نسل جوان به منظور آماده‌سازی آنها برای بر عهده گرفتن رسالت‌های خطیر اداره‌ی کشور در گام دوم انقلاب بپردازد.
میرزایی درپایان مسئله فلسطین را مهمترین مسئله جهان اسلام از منظر مقام معظم رهبری دانست ودلایل اصلی این مسئله را تشریح کرد که:مظلوم ترین مردم دنیا فلسطینیان هستند_کشتار،ظلم واهانت مستمر به یک کشور برای غصب آن_تهدید قبله اول مسلمانان به تخریب،توهین وزوال و....می باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات