خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم در شوش

فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید درویشی با خانواده شهید مدافع حرم شهید احمد حیاری در شوش دیدار کردند .
کد خبر: ۹۵۵۸۲۴۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش، با همت حوزه مقاومت بسیج سرلشکر شهید حسن درویشی و با همکاری پایگاه امام حسن مجتبی (ع) برنامه دیدار و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) شهید احمد حیاری با حضور کانون وابستگان ، مسئول کانون پیشکسوتان سپاه ، فرمانده حوزه بسیج شهید درویشی به همراه شورای حوزه صورت گرفت .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید درویشی در این دیدار گفت: خانواده های شهداء با ایستادگی و مقاومت خود، از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع می کنند .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید درویشی در ادامه گفت : راه شهدا، راه سعادت جامعه است و امروز همه ما باید تلاش کنیم که در مسیر و راه شهدا گام برداریم.

ایشان افزود: احترام و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است و همه ما افتخار می کنیم که خادم ایثارگران و خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم. وی خاطر نشان کرد: حضور در میان خانواده شهدا یک توفیق الهی است که باید قدر آن را بدانیم.

در این دیدار برادران شهید احمد حیاری ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور فرمانده حوزه و هیئت همراه ، خاطراتی از برادر شهیدشان بیان کردند همچنین در این دیدار فرمانده سابق شهید احمد حیاری نیز حضور داشت و خاطراتی از خصوصیات شخصیتی ، اخلاقی ، تربیتی و کاری شهید بیان کردند .

گفتنی است شهید مدافع حرم شهید احمد حیاری جهت دفاع از حرم زینب کبری (س) عازم پیکار و نبرد با داعشی ها در سوریه شد و در ۶ تیر ماه ۱۳۹۴ در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر پاک ایشان در زادگاهش گلزار شهدای شوش به عنوان تنها شهید مدافع حرم مدفون می باشد .

در پایان دیدار از خانواده محترم شهید سرافراز مدافع حرم شهید احمد حیاری با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار