پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت اشتهارد به مناسبت هفته بسیج

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد گفت:بسیج یکی از پرارزش ترین و بزرگترین سرمایه اجتماعی متشکل از نسل جوان مومن و متعهد انقلابی پای کار در عصر حاضر به شمار می رود.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۵۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت‌الاسلام والسملمین مهدی کردلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد، به مناسبت هفته بسیج پیامی بدین مضمون صادر کرد.متن کامل پیام به شرح زیر است:

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشتهارد به مناسبت هفته بسیج


هفته بسیج یادآور دلاورمردی های فرزندان غیور و رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب بنا نهاد تا نشان دوراندیشی و نگاه همه جانبه آن پیر فرزانه باشد.

بسیج از بدو تولدش تاکنون همیشه درصحنه بوده و در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، جهادی و دیگر زمینه ها‌ مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

بسیج یکی از پرارزش ترین و بزرگترین سرمایه اجتماعی متشکل  از نسل جوان مومن و متعهد انقلابی پای کار در عصر حاضر به شمار می رود، که در عرصه های مورد نیاز انقلاب و نظام با اقدام به موقع و به هنگام با اقتدا به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و پیروی محض از ولایت، کشور را در مقابل انواع چالش ها، فتنه ها و توطئه های متعدد و همه جانبه جبهه کفر و استکبار بیمه کرده است.

بدون تردید ایران قوی امروز مرهون تفکر و فرهنگ بسیجی است که با ایمان و اتکا به خدای متعال و تبعیت از مقام عظمای ولایت توانسته است تمامی تهدیدهای اردوگاه دشمن را به فرصت تبدیل کرده و با هوشمندی، شجاعت، بصیرت و دشمن شناسی نقشه های شوم آنان را که امروزه با راه اندازی جنگ ترکیبی در تلاش برای ضربه زدن به درخت تنومند انقلاب اسلامی هستند، را یکی پس از دیگری  نقش بر آب کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار