بمناسبت هفته بسیج میز خدمت در قالب مشاوره های حقوقی و قضایی رایگان به عامه مردم در محل مصلی شهر ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۷۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، میز خدمت در قالب مشاوره حقوقی و قضایی رایگان با حضور سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام،رئیس کل دادگستری و معاونین قضایی استان در محل مصلی شهر ایلام در پنجمین روز از هفته مبارک بسیج برگزار شد.

 

  سرهنگ پاسدار منوچهر ملکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام گفت: در راستای اهداف کلی سازمان و سیاست های ابلاغی سازمان بسیج حقوقدانان جهت رسیدگی به مشکلات عامه مردم و پیگری مطالبات حقوقی ، سازمان بسیج حقوقدانان با بکارگیری نیروهای حقوقی ،قضات عزیز ،وکلای مجرب و کارشناسان سازمان اقدام به برگزاری میزهای خدمت در قالب مشاوره حقوقی می نماید. 

 

وی در ادامه اظهار داشت: با اجرای این برنامه می توان از وقوع بسیاری از مشکلات حقوقی و قضایی مردم پیشگیری کرد.

 

 رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان گفت: فلسفه بسیج حضور در بین مردم وبرای مردم فدا شدن است، یکی از چالش های پیش روی دستگاه قضایی حجم فزاینده پرونده های حقوقی و قضایی است و این موضوع باعث نارضایتی مردم در فرایند رسیدگی به پرونده ها می شود.

 

وی گفت: اقدامات این سازمان می تواند هم در راستای آگاه سازی به عامه مردم کمک کار باشد و هم باعث کاهش حجم ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی گردد. 

ملکی افزود: حضور مسئولین در بین مردم ورسیدگی به مشکلات آنان باعث رضایتمندی آنان و مقبولیت نظام می باشد.

 این مقام مسئول عنوان کرد: اجرای این برنامه درکل استان توسط کانونها ودفاتر وابسته به سازمان بسیج حقوقدانان استان انجام می شود.

ارسال نظرات